Takže, jak to celý vzniklo, tento nápad, točit hraní videoher, ale to -video- tam nedat, a vše nechat jen ve zvukové stereo stopě.
Za A) kdysi jsem se se svým nevidomým kamarádem královsky bavili nad myšlenkou zvukovýho porna. Že jo, slepej nevidí, takže pořídit si prémium na nějakým erotickým portálu znamená prodírat se obsáhlou databankou podivných zvuků, výkřiků vzývajících boha a tlumeného mručení. Byl to zábavný večer, kde jsme brejnstormovali na toto téma. Stačilo!
Ale myšlenka zůstala. Co tak přenést do zvukové podoby počítačové videohry? Možná si někdo řekne, že je to v dnešní době videí krok zpět, ale třeba právě slepí fandové do her by tento koncept uvítali.
Za B) pravidelně každý večer si ke spánku pouštím různé streamy s mluveným slovem, podcasty, či audioknihy. Zkoušel jsem usínat u videí, filmů, ale nešlo to. Štvalo mě, že se vizualizace mé fantazije diametrálně rozjíždí s reálným vyobrazením dění ve filmu. A tak jsem vždy po očku chvílemi koukal, co se na obrazovce děje a tak se synchronizoval. 🙂 No a to se pak blbě usíná.
Zkusil jsem tedy znovurozehrát (kdysi už jsem tuto hru dojel) Vanishing of Ethan Carter, o kterém vím, že jde o zajímavou hru s hutnou atmosférou. A taky už si od roku 2014 nepamatuju, jak to v té hře dopadlo, takže budu určitě napjatý i dnes 🙂
Na podcastu tedy máte k dispozici zvukový gameplay této hry, dejte mi zpětně vědět, jak to vidíte, nebo tedy spíše slyšíte. Rád bych způsob podání do budoucna i nějak konstruktivně upravil
Akční hororová adventura, kde detektiv Paul Prospero s nadpřirozenými schopnostmi, umožňující vizualizovat scény zločinů, přichází najít uneseného chlapce Ethana Cartera.
Podcast na Spotify
Odkaz na podcastovou platformu Spotify