Za dobu svého působení v médiích jsem si vyzkoušel lecjakou práci. Od psaní textů jako novinový redaktor, přes moderování v rádiu, či střih rádio reklam a jinglů, až po současnou práci v televizi na pozici kameraman/střihač.
CO HLAVNĚ TOČÍM
- NATÁČENÍ FIREMNÍCH VIDEÍ
- NATÁČENÍ SVATEB A RŮZNÝCH OSLAV
- NATÁČENÍ VIDEO PROHLÍDEK NEMOVITOSTÍ PRO REALITNÍ KANCELÁŘE
FIREMNÍ VIDEA
Gumárenský průmysl, slévárny, technologové, plastikářská výroba, fabrika s cnc obráběcími stroji, či gastro. To vše a nejen to jsem už před objektivy měl.
Připravíme kompletní rozpočet a scénář, včetně story boardu, kde vám názorně ukážu co ve videu ve výsledku bude. Pak se pustíme do natáčení u vás na firmě. Kamery, světla, dron, případně náběr zvuku, to vše bude nachystáno.
A pak bude čas na postprodukci, tedy samotný střih a tvorbu videa. Nahrávka hlasu – komentáře, výběr hudby, střih záběrů, barvení, efekty a animovaná infografika. To je takový zjednodušený postup výroby videa.
Mrkněte na můj text o tom, že firemní video můžeš natočit i na svůj mobil
Firemní video, je asi základ každé video produkce, a jde hlavně o invenci a zkušenost každého videomakera, jak potom bude výsledné video vypadat. Je ale třeba říct, že v dnešní době se komunikuje hlavně videem. Lidé nečtou, dlouhá videa je nudí. Ideální je dlouhodobější „masáž“ pomocí krátkých videí, či dalších příspěvků, pomocí kterých budete udržovat pozornost směrem k vaší značce. Takže vás zkusím nasměřovat na mou vedlejší agenturu – Socky.online, která se dlouhodobým publikováním třeba na sociální sítě zabývá – www.socky.online